Compania Tymbark Maspex Romania a intrat pe piata Republicii Moldova in anul 2004 cu brand-urile La Festa, Tedi, Ekoland, Brumi, Cofeeta.
Brand-ul Tymbark si-a facut aparitia pe piata Republicii Moldova in anul 2006 prin lansarea gamei Tymbark Nectar 1L, Tetra Pak.
Treptat Tymbark si-a largit portofoliul prin aparitia unor noi sortimente: Tymbark 200ml cutie, Tymbark 250ml sticla, Tymbark 100% si Tymbark Cool.
Incepand cu luna martie 2016 S.C Rio Bucovina S.R.L a fost preluata de Grupul Maspex Wadowice si este de astăzi în mod oficial parte a Grupului nostru.
Ca si in toate pietele unde este prezent Grupul Maspex Wadowice, avem scopul de a deveni lideri in segmentele in care activam.
Grupul Maspex Wadowice (Polonia) a luat fiinţă în anul 1990, ca firmă activând în domeniul FMCG.
Compania Tymbark Maspex, parte a grupului Maspex Wadowice, este prezentă în România din anul 1996, si a activat iniţial sub denumirea de La Festa Internaţional, operaţiunea de rebranding având loc în anul 2006. Prima fabrică a companiei a fost deschisă la Popeşti-Leordeni, lânga Bucureşti. Începând din octombrie 2001, compania Tymbark Maspex România şi-a mutat capacităţile de producţie în Vălenii de Munte, jud. Prahova, unde a început un amplu proces de retehnologizare şi de modernizare a vechii fabrici „Conserve SA”.
Fabrica din Vălenii de Munte este dotată cu echipamente de producţie computerizate şi cu laboratoare moderne pentru controlul calităţii, fiind certificată IFS ver.6.0.
Din septembrie 2007, compania Tymbark Maspex a început construcţia unei noi fabrici în Vălenii de Munte, localizată în imediata apropiere a unităţii de producţie existente. Investiţia realizată constă într-un nou centru de producţie, depozite şi linii de producţie ultramoderne. Noua fabrică asigură atât un spaţiu de depozitare mai generos, cât şi facilităţi logistice mai performante. De asemenea, liniile de producţie ultramoderne facilitează intrarea pe piaţă cu produse de o înaltă calitate (folosindu-se ambalarea cu tehnologia aseptica, ce presupune absenţa consevanţilor).
Noile facilităţi de producţie şi depozitare din Vălenii de Munte garantează continua dezvoltare a companiei Tymbark Maspex pe piaţa românească.
În anul 2007, compania Lubella S.A, parte a grupului Maspex Wadowice şi lider al pieţei de paste făinoase din Polonia, a preluat producătorul român de paste făinoase Arnos din Oradea.
Brand-ul Tymbark si-a facut aparitia pe piata romaneasca in luna iulie 2004, prin lansarea gamei Tymbark Nectar 1L.
Treptat Tymbark si-a largit portofoliul prin aparitia unor noi sortimente: Tymbark 200ml cutie, Tymbark 250ml sticla, Tymbark 100%, Tymbark Cool si Tymbark Fontea.
Valorile marcii:
» Calitate superioara,
» Vitalitate,
» Sanatate, Optimism
» Apropiere, Familiaritate
Beneficii:
» stil de viata natural-sanatos
» gust delicios de fructe
» savurarea unui produs de calitate.